CANELONES DE SETAS I FOIE CON SALSA DE LLENGUA DE BOU


Os había dejado descansar unos días, pues vuelta a la carga con los bolets.

Bueno para mi una delicia, me han parecido exquisitos.... es que no tengo abuela. A la peque también le encantaron, a Luis decía que le faltaba algo, la carne, como no, el carnívoro de la casa, bueno supongo que será cuestión de gustos pero yo a estos no les meto carne ni de coña. A una de mis catadoras oficiales, Susan también les gustaron.

Ahora, una cosa si, con un par de ellos ya tienes bastante. Venga vamos a ello....


Ingredientes:
  • 600 gr. de bolets (Camagroc, Rossinyols, Llengua de Bou, Rovellons, Lletarola i alguna trompeta)
  • 150 gr. de Micuit de foie
  • 14 unidades de lamines de lasagna precocida.
  • 100 gr. de queso curado ( yo Flor de Esgueva)
  • Ajo y sal.
Para la salsa:
  • 1/2 l. de nata
  • Aceite de oliva
  • 100 gr. de Llengua de Bou
  • Vino blanco
  • Sal i Pimienta
Preparación:


1.- Limpiar los bolets, cortarlos a trozos medianos e ir salteando con un poco de ajo, sal por separado.

2.- Poner en remojo las láminas de lasaña, una vez estén blandas estirarlas en una superficie, ir rellenando con los bolets ya mezclados, unos trozos de micuit y a enrollar, los ponemos en una bandeja de horno.

3.- Ahora haremos las salsa, saltear en una sartén con aceite la llengua de Bou, al cabo de unos cuatro minutos añadimos un chorro de vino blanco, esperamos a que se reduzca y añadimos la nata, dejamos diez minutos haciendo xup-xup, sal i pimienta y lista.

4.- Metemos los canelones al horno, 180º, diez minutos.

5.- Solo nos falta emplatar, pondremos un par de canelones por ración, bañaremos con la salsa y encima ponemos el queso hecho a lascas, pimienta blanca recién molida, un poquito de perejil y unas escamas de sal.

Y a comer!!

33 comentarios:

  1. Quin farcit més bó, m'agrada tot el que has possat, m'el guardo. gràcies.
    Petonets i bon cap de setmana

    ResponderEliminar
  2. M'encanten els canelons de bolets!

    Una recepta perfecte, bolets i micuit... mmm.
    Segur que a casa queden ben contents amb aquests canelon.
    Petons!!!

    ResponderEliminar
  3. M'encanten els canelons de bolets, a casa en em uns de molt semblants però sense el foie... i queden boníssims! Jo tampoc hi poso carn, je je je...

    ResponderEliminar
  4. te veo haciendóle sombra al Adriá, como lo vea....yo de ti lo patentaba.
    Un beso

    ResponderEliminar
  5. Nena, prepara la taula q vinc!

    Petons,

    ResponderEliminar
  6. M'encanten els canelons, i els de bolets encara més (perquè m'agraden tant?).
    La pinta d'aquest plat és brutal!!
    Una abraçada

    ResponderEliminar
  7. Gemma, me encantan los canelones y estos con esos ingredientes maravillosos, ni te cuento ;)

    Salu2, Paula
    http://conlaszarpasenlamasa.cultura-libre.net

    ResponderEliminar
  8. Quins canalons...ja estem a Nadal a cas teva...!!! mai he tastat la llengua de bou...tots els altre si...per aixó el gust de la salsa no me la puc imaginar...però vaja ...que la pinta fa de deixar-se menja i no queixar-se.
    bon cap de setmana
    un petonet

    ResponderEliminar
  9. Doncs jo sóc dels que si que li posaria una mica de carn rostideta als canelons de bolets. Ara, que sense carn també em semblen sensacionals, que consti.

    Però tot i així, un puntet de carn... hummmmm :D

    ResponderEliminar
  10. Moltes gràcies! Ja tinc un primer per Nadal. Aquest plat li hauria encantat al meu germà. M´has fet molt feliç, gràcies!!!

    ResponderEliminar
  11. Que receta más buena. Me he perdido un blog muy interesante. Te lo digo de corazón. Esta receta me llama mucho y seguro que algún día la hago. Las setas me encantan.
    Un petonet

    ResponderEliminar
  12. Vaya delicatesen que has preparado,setas,foie y bechamel de nata.Guauuuuuuuuu
    Me lo llevo
    Buen fin de semana
    Petons
    miquel

    ResponderEliminar
  13. Jo vaig fer uns canelons de bolets l'any passat per Nadal si no recordo malament, i també n'he fet de peix però mai de carn...ganes d'anar a la contra?... ja,ja. Aquesta versió teva amb el foie (per alguna cosa n'ets la reina) i la salseta que t'has marcat...un plat de festa grossa!!!.M'ha fet ilusió veure't a la classe de'n David, però quan t'he buscat al final ja no hi eres...Un petonet!

    ResponderEliminar
  14. Moltes gràcies a tots pel vostres comentaris. Així dona ganes de cuinar.... si es pogués passar a través de la pantalla, de ben segur que tots teniu un plat preparat.

    Muas!

    ResponderEliminar
  15. Sonia,
    em sembla que et queda una mica lluny, però sempre es pot possar una mica d¡imaginació.

    Neus,
    jo fins aquest any no havi tastat ni la meitat, no sortia del rovelló.

    Starbase,
    ja veig que ets del club CARNE, CARNE, jejjje.

    Merçè,
    ho sento tenia pressa i he surtit com un cohet, però ens veiem al Caprabo, no?.

    Muas!

    ResponderEliminar
  16. Anònim,
    que per mi no ho ets clar, m'has emocionat i si et serveix per portar un troçet del teu germà. doncs per ell hi van!

    Muas!

    ResponderEliminar
  17. Fantástica receta Gemma. Un besazo.

    ResponderEliminar
  18. Ahí va de vuelta ese besazo.
    Muuuuuaaaaaaassss!!

    ResponderEliminar
  19. Hola Gemma, te n'envio un tupper per al carnívor de casa teva i me'l retornes amb uns quants d'aquests per a mi!
    PTNTS
    Dolça

    ResponderEliminar
  20. els bolets amb foie guanyen molt, oi? jo també les he combinat recentment i m'encanten. i aquesta salsa de cua de bou m'ha picat molt la curiositat...

    ResponderEliminar
  21. La veritat és que el foie i jo som amants.... ains no hu puc resistir!

    La salseta va quedar suau i bona.

    Muas!

    ResponderEliminar
  22. canelones, setas y foie !son perfectos!!!!

    ResponderEliminar

Gracias por pasar por aquí.

Si quieres ponerte en contacto conmigo me encontrarás en gemmamomu@hotmail.com

Muas!!